NIEUWSBRIEF

Uw bedrijf wil starten met een nieuwsbrief, maar u hebt geen idee waar te beginnen?

Wilt u regelmatig communiceren met uw klanten om hen te informeren en uw imago te verbeteren?

Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Vertelpunt specialiseert zich al jaren in nieuwsbrieven voor bedrijven in Limburg, met name in B2B.

 

Nieuwsbrieven dragen bij aan een positief en dynamisch imago

Ook uw bedrijf heeft nieuws dat klanten, leveranciers en/of prospects mogen/moeten weten. Het verhoogt de doorzichtigheid van uw onderneming naar de buitenwereld toe en helpt bij het opbouwen van een positief en dynamisch imago.

Nieuwe klanten, getuigenissen van bestaande klanten, innovaties, certificeringen, prijzen, producten en productlijnen, investeringen … zijn allemaal onderwerpen die hun plaats verdienen in een nieuwsbrief.

Als ex-journalist is Dirk Hermans gespecialiseerd in het schrijven van dergelijke bedrijfskranten.

Nieuwsbrieven als ideaal communicatiemiddel met de buitenwereld

Een nieuwsbrief is een perfect instrument om als bedrijf te communiceren met zowel je klanten als je leveranciers, prospects, stock- en stakeholders en dies meer.

Je hebt de kans om op een gedegen manier je bedrijf, diensten en producten voor te stellen, om positief bedrijfsnieuws te brengen en om aan imagebuilding te doen.

Let wel! Een goede nieuwsbrief is géén verkapte promofolder. Hij biedt een gezonde mix van bedrijfs-, product- en sectorinformatie. Daarnaast is het een uitstekend middel op klanten en leveranciers mee te laten genieten van jouw successen. Je kan de nieuwsbrief gebruiken om jouw maatschappelijke betrokkenheid in de verf te zetten, of om aan te geven dat je duurzaam onderneemt. De inhoud van een nieuwsbrief varieert van bedrijf tot bedrijf en wordt in samenspraak met de communicatieconsultant tijdens redactiemeetings vastgelegd.

Onze werkwijze

Wij nemen u werk uit handen

• Samen met u of uw redactieraad leggen we ieder nummer inhoudelijk vast.
• De Vertelpunt redacteur gaat in uw bedrijf aan de slag om interviews af te nemen, foto’s te maken en eventueel door u aangeleverde teksten te redigeren.
• We leggen de teksten ter controle voor aan uw redactieverantwoordelijke.
• De gecorrigeerde teksten en de foto’s worden in een lay-out gegoten die is aangepast uw huisstijl.
• De lay-out wordt ter goedkeuring voorgelegd.

Klaar om te communiceren?

We komen graag bij je langs. Het kost je niets, enkel een tas koffie. Met melk en suiker, graag.

Pin It on Pinterest